Kullanıcı Destek Hizmeti
İş Geliştirme ve Yazılım Destek Ekibi, kullanıcılara eğitim vererek yazılımların etkin kullanımını sağlar ve sorunları çözme görevini üstlenir. Ayrıca, yazılım kullanıcılarından gelen talepleri karşılamak, destek personelinin görevlerini takip etmek ve gerektiğinde üst seviye birime yönlendirmek gibi sorumlulukları yerine getirir.
İş Geliştirme ve Yazılım Destek Ekibi
İş geliştirme ve Yazılım Destek ekibinin sorumlu olduğu Programların / Yazılımların etken ve verimli kullanılmasını sağlamak için kullanıcılara eğitim vermek ve kullanım kılavuzları oluşturmak, Uygulama yazılımları ile ilgili sorunları gidermek, kullanıcılardan gelen soru ve istekleri cevaplamak, gerektiğinde ilgililere yönlendirerek takip etmek görevlerini üstlenmektedir.
Yazılım Destek Ekibinin görevlerini aşağıdaki gibi sıralayabiliriz:
- Yazılımı kullanan kullanıcılar tarafından, telefon ve/veya eposta ile gelen taleplerin karşılanması
- Destek personelinin üzerine atanan görevleri eksiksiz ve zamanında tamamlanması
- Çözümleyemediği talepleri bir üst seviye L2 birimine iletip takibini yapması
- Gerektiğinde SQL üzerinden sorgu oluşturup raporlama yapması
- Müşteri sorularını (teknik ve uygulamayla ilgili) yanıtlayacak ve problemleri analiz ederek çözüm sunması
Bir sorunuz var mı?
Bilişim Teknolojileri ile ilgili her türlü sorunuz için hemen bizi arayın!
+90 (352) 222 73 93
İlgili Yazılar